هودهای پرفروش بازار کدامند؟

هودهای پرفروش بازار کدامند؟

امروزه در هر آشپزخانه ای وجود هود ضرورت دارد. هودها در انواع و اقسام مختلف طراحی می شوند و در بازار به فروش می رسند. ما در این مقاله قصد داریم که به هودهای پرفروش بازار بپردازیم. با ما همراه باشید.

هود داتیس مدل ورتو

هودهای پرفروش بازار کدامند؟

در این قسمت از مقاله ما قصد داریم به هودهای پرفروش بازار بپردازیم. منظور ما از هودهای پرفروش، دال بر این قضیه نیست که هودهای دیگر کیفیت خوبی ندارند، بلکه جهت آشنایی شما کاربران عزیز به هود های پرفروش، به آن پرداخته می شود. امروزه به دلیل فضای کم در آشپزخانه، هودهای مخفی استفاده می شود. این امر به آن جهت است که علاوه بر زیبایی منحصر به فرد، قابلیت ست کردن با دکوراسیون آشپزخانه را دارد. در ادامه به این هودهای پرفروش بازار خواهیم پرداخت.

۵ هود پرفروش بازار

1- هود کن مدل آرتیما 2:

این مدل هود دارای قدرت مکش 700 متر مکعب بر ساعت است و یکی از هودهای پر فروش بازار است. حداکثر میزان صدای این هود 63 دسی بل است و نورپردازی آن از طریق چراغ SMD است. جنس موتور این مدل هود از پلاستیک نسوز است و دارای 3 دور است. اندازه طول این مدل هود، 70 سانتی متر است. از ویژگی دیگر این هود می توان به قابلیت صفحه کلید آن اشاره کرد. نظافت این هود بسیار راحت صورت می گیرد.

هود مخفی کن آرتیما 2

2- هود اخوان مدل h64-tm:

این مدل هود یکی از هودهای پرفروش بازار به شمار می رود. نمای این هود از شیشه ی مشکی است و مقاومت  بالایی در برابر حرارت دارد. تعداد دور موتور این هود، 4 دور است و قابلیت کنترل از راه دور ( ریموت) را دارد. تعداد فیلترهای آلومینیومی آن 1 عدد است. این هود قابلیت نصب فیلتر ذغال را دارد. قدرت مکش موتور آن 700 متر مکعب است. جنس موتور آن از پلاستیک – باکالیت است. نور پردازی این هود  از دو  چراغ SMD است.  اندازه عرض آن 70 سانتی متر است. میزان صدای آن 54 دسی بل است. فیلترهای این هود قابلیت شستشو را دارند. از دیگر ویژگی های آن دارا بودن  صفحه ی کلید لمسی است.

3- هود بیمکث مدل 2068 مشکی:

از دیگر هودهای پرفروش بازار می توان به هود بیمکث اشاره کرد. قدرت مکش این هود، 700 متر مکعب بر ساعت است.  تعداد دورهایی که موتور این هود دارد 4 دور است. حداکثر میزان صدای این هود در دور تند، 68 دسی بل است و حداکثر میزان صدای دور کند این هود، 52 دسیبل است. جنس پروانه آن از نوع فلزی است.  فیلتر به کار رفته شده در آن آلومینیومی است و قابلیت تعویض یا شستشو را دارد. تعداد فیلترهای آن 1 عدد است. پنل این هود لمسی است و از جنس سکوریت شیشه ای و دارای رنگ مشکی است. این مدل هود در نمای کابینت مخفی می شود و دارای ریموت کنترل از راه دور است. در این مدل هود  فیلتر های ذغالی قابل نصب است. سایز این مدل هود در بازار، 30*70 سانتی متر و ارتفاع آن 39 سانتی متر می باشد.

4- هود داتیس مدل فالکون:

هود داتیس یکی هودهای پرفروش بازار است که دارای صفحه لمسی و تایمر است و با ریموت و با اشاره ی دست، قابلیت کنترل دارد. موتور این محصول فلزی است و بدنه آن از ورق های گالوانیزه خودرویی است. نکته ی قابل توجه این است که دارای جک مکانیکی است و توان لامپ آن 7 وات است. صدای موتور آن 60 دسی بل و مجهز شده به وسیله ی سیستم ایمنی و ترموگارد است. روشنایی این هود، به وسیله ی لامپ های ال ای دی است. نمایی این دستگاه از شیشه سکوریت می باشد. این هود از فیلتر آلومینیومی با سه لایه ی قابل شستشوتشکیل شده است.

هود داتیس مدل فالکون

5-هود کن آرتیما:

دور موتور این هود 4 دور است. بدنه ی این هود، استیل و از درب شیشه ای مشکی تشکیل شده است. حداکثر صدای این موتور، 63 دسی بل است و قابلیت کنترل به وسیله ی پنل لمسی است. جنس موتور این هود، از پلاستیک نسوز است. این مدل هود دارای فیلتر آلومینیومی  قابل شستشو است. نور لامپ این هود با چراغ های SMD نورپردازی می شود. قدرت مکش این هود، 700 متر مکعب در ساعت تخمین زده شده است. عرض این مدل هود 80 سانتی متر است.

در این مقاله سعی شد به 5 مدل هود  که از هودهای پرفروش بازار است، پرداخته شود. این امر به جهت آشنایی شما کاربران عزیز انجام شده است تا بتوانید با مطالعه ی دقیق این مطالب، بهترین انتخاب را داشته باشید.