بهترین گازهای رومیزی کدام است؟

بهترین گازهای رومیزی

بهترین گازهای رومیزی کدام است؟

امروزه در هر آشپزخانه های اجاق گاز معمولی و یا رومیزی( صفحه ای) وجود دارد. اگر شما قصد دارید که برای آشپزخانه ی خود بهترین گازهای رومیزی را تهیه کنید، با ما همراه باشید. ما در این مقاله می خواهیم به معرفی بهترین گازهای رومیزی از نظر پرفروش بودن و رضایت مندی کاربران، بپردازیم. پس تا انتها با ما همراه باشید تا بتوانید انتخاب شایسته ای داشته باشید.

بهترین گازهای رومیزی

گاز رومیزی چیست؟

یکی از مهم ترین وسایل آشپزخانه که برای پخت و پز استفاده می شود، اجاق گاز است. گاز رومیزی یک مدل جدید و شیک از اجاق گازها است که امروزه با توجه به سبک دکوراسیون آشپزخانه ها، مورد استفاده قرار می گیرد. گاز رومیزی در بین اغلب مردم به دلیل جذابیت ظاهری و طراحی ظریفی که دارد، طرفداران زیادی دارد. مردم با توجه به نوع سبک دکوراسیون شان، ترجیح می دهند که از اجاق گازهای مناسبی استفاده کنند.

گازهای رومیزی، در دو نوع شیشه ای و استیل ساخته می شوند و در بازار به فروش می رسند. این گازها در انواع و اقسام مختلف، به شکل های مربع، مستطیل، دایره، چند ضلعی و … عرضه می شوند و هر روز در حال آپدیت شدن هستند.

اجاق گاز های رومیزی شیشه ای:

این نوع گاز رومیزی، از جنس شیشه است و در برابر حرارت بالا مقاوم است. این نوع در زمره ی بهترین گازهای رومیزی  به شمار میرود.

اجاق گاز های رومیزی استیل:

جنس این نوع گاز، استیل است و در دو نوع آجدار و ساده طراحی می شود و ضد خش هستند.

بهترین گازهای رومیزی

 

بهترین گاز رومیزی کدام است؟

اگر بخواهیم در خصوص بهترین گازهای رومیزی صحبت کنیم، باید گفت که همه ی گازها هم دارای مزایا هستند و هم معایب دارند. ما در ادامه، برای آشنایی شما کاربران گرامی که قصد خرید گاز رومیزی دارید به چند مورد از این مدل گازها اشاره خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

1- اجاز گاز صفحه ای استیل البرز مدل S-5960I:

این مدل گاز، یکی از بهترین گازهای رومیزی به شمار می رود. این مدل سبکی توکار است و سازنده ی آن شرکت استیل البرز است. این گاز  دارای چندین شعله  است که برای انواع مختلف قابلمه قابل استفاده است. از مهم ترین ویژگی های این گاز میتوان به، ترموکوپل، کیفیت عالی، توان حرارتی بالای شعله ها جهت پخت و پز، رده ی انرژی آن A ، مجهز به فندک اتوماتیک اشاره کرد.

2- گاز رومیزی اخوان مدل GI-24:

این نوع اجاق، یکی از بهترین گازهای رومیزی است که از پنج شعله تشکیل شده است و دارای انواع مختلف شعله است. جنس صفحه ی این اجاق، شیشه ای و ضد خش است. این اجاق دارای کابل برق است. جنس شبکه ی آن، چدنی است و از دیگر ویژگی مهم آن میتوان به سیستم ایمنی ترموکوپل اشاره کرد.

3- گاز رومیزی شیشه ای کن مدل Pardyc-b:

این اجاق گاز، از برند کن است. این برند همیشه محصولاتی منحصر به فرد هم از نظر زیبایی و هم عملکرد تولید می کند و همین امر باعث می شود که در زمره ی بهترین گازهای رومیزی قرار بگیرد. این اجاق، از 5 شعله تشکیل شده است که از شعله کوچک تا متوسط و بزرگ را دارد. رده ی انرژی این اجاق  A است. جنس صفحه ی آن شیشه ای است. از مهمترین قابلیت های آن؛ فندک اتوماتیک، شبکه ی چدنی، دارای سیستم ایمنی ترموکوپل، شیشه ی سکوریت است.

پاردیک-b

4-گاز رومیزی صفحه ای شیشه ای کن مدل 518M:

این مدل اجاق گاز که در بازار به عنوان بهترین گازهای رومیزی به فروش می رسد، دارای پنج شعله مختلف اعم از بزرگ، متوسط، کوچک است. این اجاق از جنس استیل است و دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی است به طوری که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند. از مهم ترین ویژگی های آن میتوان به؛ تنظیم با گاز شهری و یا سیلندری، مصرف انرژی A، فندک اتوماتیک، جنس صفحه استیل، چهارگوش، کیفیت بالا اشاره کرد.

5-گاز رومیزی صفحه ای رینوزیت استار مدل EL3:

این اجاق گاز، دارای سه شعله است و منبع انرژی آن برق است. جنس صفحه ی آن شیشه ای و دارای کنترل دما است. از ویژگی های مهم این اجاق که آن را به یکی از بهترین گازهای رومیزی تبدیل کرده است میتوان به؛ ترموستات استاندارد، فندک اتوماتیک، جنس شبکه چدنی، شیک و منحصر به فرد، طراحی ظریف اشاره کرد.

نظرات (2)

saeedheydari.designer

عالی

    Superuser

    مرسی که همراه ما هستی